2016. augusztus 24., szerda

6 hete műtöttek

Kedves Blog-olvasók!

Megígértem Nektek, hogy rendszeresen fogok írni az állapotomról mind a műtéttel, mind a lábadozással és az azt követő időszakkal kapcsolatban is, hogy azok, akik esetlegesen a műtét előtt állnak, végig tudják követni a gyógyulási folyamatot rövid- és hosszútávon egyaránt.

Ma 6 hete már az Uzsoki kórház sebészeti osztályán vártam a műtétre. Tele voltam félelemmel, de bíztam abban, hogy a lehető legjobb döntést hoztam meg. A műtét jól sikerült és a lábadozás is gyorsan ment. Természetesen voltak benne kellemetlen részek, de ez ezzel jár.
Eleinte nehéz volt a nyakamat is mozgatni, nagyon húzódott a seb. Összesen 2 napot voltam kórházban és további 2 hetet feküdtem otthon.  Mire dolgoznom kellett menni, már egész szépen kezdtem mozgatni a nyakam és a heg is egyre szebb volt. Az elmúlt hetekben a helyzet még jobb lett.
A nyakam már szinte majdnem olyan mint rég. Mindenfelé forog, hajlik különösebb húzódás nélkül. Valamelyik nap már megemeltem a 15 kg-os kutyámat is, tehát már az emeléssel sincs baj.
A heg egyre szebb. Szinte csak az veszi észre a hegemet, aki külön arra figyel.
A közérzetem teljesen tökéletes.A pulzusom 70 körül van. A teltségérzés is elmúlt. Igazán nem tudok olyan dolgot mondani, amit esetleg a műtét miatt éreznék. Nem híztam egy dekát sem, nincs végtagzsibbadás, nincs hajhullás, semmi-semmi negatív tünet. Mostantól elkezdek futni járni, aerobikozni, mert szeretnék minél fittebb lenni.

Szóval igazán nem tudtam mit is írhatnék Nektek, ami fontos információ lenne, de rájöttem, hogy pont ez a legfontosabb hír, hogy jól vagyok. "Csak" 6 hét telt el, de szinte a műtét és az azelőtti szenvedés már a feledés homályába vész. Jó érzés, hogy jól vagyok:)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése