2016. július 8., péntek

Alternatív gyógyászat

Egészen eddig a Péterffy kórházba jártam, de elegem lett abból, hogy mindig ugyanaz történik és igazán ez a doki márcsak műteni szeretne. Hittem abban, hogy valahogy alternatív módon meg tudok gyógyulni. Ezért kezdtem el a pránanadit is és hasonló szellemiséggel kerestem most magánorvost is.
A Budai Endokrinközpontba jelentkeztem be, egy országosan elismert doktornőhöz.
Több cikke is megjelent a témában, amiben leírja, hogy pl a pm betegek ne fogyasszanak tejtermékeket, ecetes dolgokat, citromlevet.
Elküldött vérvételre és kiderült hogy inzulinreziszenciám is van, emiatt speciális détába kezdtem.
Naponta hatszor kell étkeznem 2-3 óránként és nagyon fontos hogy mikor mit eszek. Törekednem kellett arra, hogy teljeskiörlésű kenyeret egyek, a krumplit teljesen száműzni kellett az életemből és köretként egyedül a basmati rizst ajánlotta. Rengeteg vitamint írt fel. Szednem kellett magnéziumot, B komplex vitamint, szelént, C vitamint, D vitaminból 3000mg-ot és krómot. És amit töménytelen mennyiségben kezdtem el enni, az a korpovit, mert az teljes mértékben csak lassú felszívódású volt.

A gyógyulásomat továbbra is megtámogattam a pránanadival, aminek köszönhetően azért szépen lassan, de enyhültek a rosszulléteim.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése