2016. július 7., csütörtök

Kisbabát szeretnék

Időközben megismertem valakit, aki közösen tervezi a jövőt velem és én is Ő vele. Még egy éve sem voltunk együtt amikor már többször beszéltünk róla, hogy jó lenne majd egy kisbaba. Elkezdtem utána járni, hogy vajon elhagyhatom-e már a gyógyszereket.
Nemcsak a Methotyrint szedtem, hanem a Propranololt is, ami egy béta-blokkoló. Azt el is felejtettem korábban írni, hogy az első EKG során kiderült, hogy mitralis prolapsus-om van, ami kb minden második nőnek van. Nem tulajdonítanak neki nagy dolgot az orvosok, de azért jó tudni. Mit jelent ez? Hogy az egyik szívbillentyűm nem zár be rendesen, ezért egy pici vér visszaszivárog, ezért egy picit többet kell dolgoznia a szívemnek. Így amikor épp gyógyult pm beteg voltam, akkor is szedették velem a Propranololt, avval a címszóval, hogy ez annyira pici mennyiség, hogy szinte nem is számít és ez nekem kell.
Igazán akkor vetődött fel bennem hogy azért ez mégsem egy jó dolog, amikor a párommal kisbabát tervezgettünk és azért nem célszerű szívgyógyszert szedni amikor egy kis emberke fejlődik a hasamban. Na de még nem fejlődött, de gondoltam jó lenne elhagyni mindent, hogy a kisbabám épp és egészséges legyen és mire megfogan, addigra minden ki is ürülhessen belőlem.
Így 2011 januárjában elhagytam minden gyógyszeremet, amit természetesen az orvosokkal megbeszéltem és ők is jóvá hagyták.
A tavasz során elég sokat betegeskedtem, és őszintén szólva elég sok félelem volt bennem, hogy vajon mennyire vagyok egészséges ahhoz, hogy egy kisbaba nőjön bennem és hogy anya legyek.De ezeket a félelmeket elfolytottam magamban. Próbálkoztunk, hogy összejöjjön a kisbaba...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése