2016. július 10., vasárnap

Műtét előtt

Ennek a blognak az ötlete akkor született meg bennem, amikor rájöttem, milyen sok ember fél ettől a műtéttől és mennyi legenda terjeng, hogy ez mennyire rossz és utána milyen borzalmas lesz az életem. Elhatároztam, hogy leírok Nektek mindent. Leírtam eddig a kialakulását és most meg fogom Veletek osztani, hogy milyen volt a műtét, a lábadozás és hogy hogyan fogom megélni az azt követő hónapokat legyen az jó vagy rossz.

3 nappal vagyok a műtét időpontja előtt. Ma vasárnap van. Szerdán műtenek.
Már voltam az altatóorvosnál, és megcsináltattam minden szükséges leletet előtte. Vegyük sorra, mik voltak ezek.

Először is kaptam egy elérhetőséget egy jó sebészorvoshoz. Felhívtam aki behívott a kórházba és megbeszéltük a műtét időpontját. Előrevett, mert normál módban csak októberre lett volna időpont. Nem fizettem neki semmit sem ezért.
Utána elküldött röntgenre, fül-orr-gégészhez, laborra és EKG-ra.

Megcsináltattam a kért vizsgálatokat. Röntgenen a mellkasomat és a trachea légsávot nézték meg. A fül-orr-gégész pedig a hangszálamat vizsgálta meg. A kiírt időpontban pedig megjelentem ezekkel a leletekkel az altatóorvosnál, aki előbb adott egy tájékoztatót, amit el kellett olvasnom és aláírnom, hogy tudomásul veszem milyen veszélyei és mellékhatásai vannak az altatásnak.Kifaggatta a kórtörténetem és végül adott egy papírt, amit aztán tovább kellett vinnem kórlapírásra. Már a műtét előtt egy héttel megírták a kórlapot, hogy a műtét napján avval már ne kelljen foglalkozni.

Itthon beszereztem és összeírtam mindent, ami a kórházba kellhet.

Úgy érzem lélekben felkészültem a műtétre bízván abban, hogy ez a műtét az én gyógyulásomat fogja szolgálni. A blogom címe is azért lett a pajzsmirigy gyógyulásom, mert igyekszem pozitívan hozzáállni a dolgokhoz. Meg fogok gyógyulni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése