2016. július 14., csütörtök

Első nap a kórházban

Előző este már nagyon izgultam. Nem is tudtam időben elaludni.Kb fel 12-kor aludhattam el és reggel 5-kor már ébredeztem. Megsétáltattam a kutyát és fél 7-kor elindultunk a kórházba. Először a vizsgàlónál kellett jelentkezni. Felvettek fekvő betegnek. Megkaptam a szobámat és egy karszalagot amin a nevem van.
Lepakoltam a szobába a nővérke engedélyével. Ő hozott nekem egy kék löttyöt amivel le kellett fúrdenem és egy hátul nyitott köpenyt amit a műtét ig visel nem kellett.
Jött a várakozás. Előzetesen azt mondták, hogy kb du 1-re kerülök be a műtőbe. Gondoltam magamban, h addig éhen halok. Ugyebár èhgyomorra kellett bejönni. Bekötöttek nekem egy in fúziót ami miatt utána màr csak akkor tudtam felkelni amikor nővérke kikötötte az in fúziót. Sajnos kellett is neki szólni, mert infuziotol egyfolytában pisilnem kellett. Az infuzioban nem volt nyugtató vagy ilyesmi. Csak vitaminok. Délben jött értem a műtős. El köszöntem a páromtól és már toltak is. Előtte valamit be kellett vennem, ami elősegítette az altatást. A mutet elott kb mèg felórat a folyosón vàrtam. A mutet fél 1-kor kezdődött. Az infuzio helyére fecskendezték be az altatót és már aludtam is. Egy és negyed oràt tartott a mutet és nagyon jót aludtam és tökéletes hangszálakkal ébredtem. Semmi rekedtség.Ez a tèny nagyon boldoggá tett. Nagyon szomjas voltam, de ugyebár nem ihattam. A párom egy zsebkendőt nedves ített be es azzal töröltem meg a szám. Utána aludni akartam volna mèg, de nem igazán sikerült. A pàrna sehogy nem volt jo, húzódott a seb és volt két cső ami a nyakamból lógott ki ami segített h a váladék ürülhessen. Szóval nem igazán volt mély alvás a mutet utan, csak pihentem bàgyadtan. Kb délután 4-5 körül jeleztem a nővèrkènek a szeretnék fel öltözni, pisilni ès inni. Ebben a sorrendben meg is történt. A nővérke a csövek miatt elkísért pisilni. Egy gond volt, a hányinger ami jelentkezett erősebb volt, mint gondoltam volna. A pisilés elott sajnos Hánytam egyet. Szegény nővérke fogta a hajam. Mondta hogy ez előfordul altatásnál és ezután csak kortyonként igyál vizet. Mást nem ihattam már ma. Semmi cukros, kaja meg főleg nem. Nem is hiányzott. Vissza feküdtem és a következő órák a fekvéssel teltek. Mèg további kétszer hánytam mire adtak hányáscsillapitot infuzioban. Elég Tompa es fáradt voltam az első nap. De egyébként éreztem hogy óráról órára jobban vagyok .minden egyes felkelés segítséggel történt mert avàgás, a tapasz miatt elég fájdalmas volt. Első este nem tudtam túl mélyen aludni, de azért jót pihentem. A lényeg, h túl voltam a nehezen. Szuper orvosom van, jo helyen vagyok és Elindultam a gyógyulás útján.  Remélem hamarosan ujra énekelhetek, mivel imádom a zenét. Holnap folyt köv

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése