2016. július 9., szombat

Másfél éve jóllét

2014 őszén történ meg az átkattanás a buksimban, hogy én egészséges vagyok. Jó volt a közérzetem. A gyógyszereimet elkezdtem szépen lassan apránként csökkenteni. Elsőkörben az antidepit csökkentettem, mert annak az elhagyása jelentette számomra a legnagyobb próbatételt. Egész szemről 3/4-re csökkentettem. Azt szedtem 3 hónapig. Majd fél szemre csökkentettem az adag.További 3 hónapig szedtem és eljött a bűvös negyed szem. Egy hónap erejéig tudtam szedni, de volt valami amikor vissza kellett lépnem a fél szemre. De nem sokkal később újra lecsökkentettem és végül idén február végén teljesen le tudtam tenni.
A béta blokkolót már rég elhagytam, mert már nem volt rá szükség. A Methoryrint pedig feleztem, majd másnaponta szedtem feleket, és a legvégén minden 3. nap szedtem. Így telt el a másfél év.Idén januárban a pm gyógyszert is leraktam és teljesen gyógyszermentesen éltem.
Nagyon boldog voltam hogy sikerült. Főleg az antidepi elhagyásának örültem nagyon.
Igyekeztem megtámogatni a szervezetemet. Sok vitamint szedtem, elkezdtem sportolni is.
Jártam futni és amikor épp nem tudtam akkor pedig itthon szobabicikliztem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése