2016. július 7., csütörtök

Gyógyszeres kezelés

Az első endokrinológiai látogatásom után hónapokon keresztül jártam a Péterffy kórházba. Kéthavonta kellett megjelennem, előtte mindig friss vérvételt kellett csináltatnom. Igazán az én pajzsmirigyem már a legkisebb gyógyszer- adagra is jól reagált. Eleinte napi 1 szem Metothyrint szedtem, majd 2 hét erejéig a doktornőm megemelte az adagot 2x1 tablettára, majd újra 1 szem volt. Már a kialakulás után 3 hónappal napi fél szemet szedtem és a következő tavaszzal a doktornő engedélyezte illetve ő rendelte el, hogy akkor hagyjuk el a gyógyszert. Nagyon örültem neki és nagyon boldog voltam, hogy meggyógyultam. Továbbra is rendszeresen jártam kontrollra, de a következő hónapokban is jók voltak az eredményeim.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése