2016. július 8., péntek

Élet az antidepivel

Az antidepinek köszönhetően a rohamok 2 hét múlva teljesen eltüntek. Azonban a közérzetem nem lett sokkal jobb, mert a férjem nem tántorított a tervétől, el akart továbbra is hagyni.
Én továbbra is bizonyítani akartam neki, hogy de meggyógyulok és mindent megteszek ezért, de már nem volt esélyem.
Decemberben elköltözött tőlem és elindította a válást. Eltüntek a rohamok, de teljesen padlóra kerültem.
Akkoriban azt éreztem, hogy Ő Életem Nagy Szerelme a lehetséges összes nagybetűvel. Olyan fájdalmat éreztem belül a veszteségtől, hogy erősen elgondolkoztam az életem további részének az értelméről. Hála Istennek nem csináltam semmi hülyeséget, mert az Életet sokkal jobban szeretem:)


Ha korábban a szakadékkal példálóztam, akkor most úgy fogalmaznék, hogy valaki dobott egy mentőkötelet, de magamnak kellett kimásznom a szakadékból. A mentőkötél pedig az antidepi volt. Hogy miért?Mert nem volt több rosszullét. Elkezdtem vezetni, tudtam egyedül aludni, újra normál életet tudtam élni. Az antidepinek semmilyen negatív hatását nem éreztem. Fizikálisan teljesen jól voltam és a pm értékek is gyorsan jó tartományba kerültek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése