2016. július 12., kedd

Mit vigyünk a kórházba

Ez a bejegyzés csak azoknak lehet igazán érdekes, akik még nem jártak kórházban. Engem csak egyszer műtöttek, de akkor is vittek, mert balesetem volt, tehát felkészülni nem tudtam az ottlétre.
Most ismerősöktől összeszedtem, mire lehet szükségem. Vegyük sorra:


  • pizsama vagy hálóing- célszerű olyat választani, aminek a nyakrésze majd nem fogja bántani a sebet
  • tusfürdő
  • WC papír
  • törölköző- én kettőt viszek: egyet fürdésre , egyet kéztörlésre
  • fogkrém, fogkefe
  • műanyag pohár, evőeszköz
  • papucs
  • fésű
  • telefontöltő
  • bugyi
  • köntös
  • zokni
  • dezodor
  • zsebkendő
  • szalvéta
  • konyharuha
  • SZÍVÓSZÁL
  • nedves törlőkendő
  • olvasnivaló: könyv, újság, keresztrejtvény, toll
  • Nescafe 3 in1:) mert kávé nélkül nem létezhetek, bár erősen kétlem, hogy majd benn tudok inni. De biztos ami biztos elviszem
  • kispárna, ezt mások mondták, hogy vigyek, mert állítólag a kórházi párnán fekve valahogy a sebnek nem volt túl kényelmes. Biztos ami biztos, elviszem:)
Hát kb ezek szerepelnek a listámon, de lehet később, amikor már benn fekszem, akkor még ki tudnám bővíteni további dolgokkal. Ez csak utólag fog kiderülni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése